Diskutera och fråga allt inom estetiska injektioner och minimalinvasiva ingrepp.

VälkommenForumsEstetiska Behandlingar & InjektionerDjupa rynkor på kund 30+? Första behandlingen.

• Djupa rynkor på kund 30+? Första behandlingen.

• Facebook Fråga

Medlem
    januari 3, 2021 vid 03:46

Fick detta av en kund som vi hade konsultation via kameran. Min fråga är, hur många enheter hade ni lagt och skulle det bli förbättring på kundens streck eller kommer denna ha kvar dem trots botox? Kunden är 30 + och har aldrig använt botox innan.

Ha en fin söndag.

• Facebook Svar

Medlem
    januari 3, 2021 vid 03:47

Använd som vanlig. Kan va att på korrigering behöver hon extra. Hon kommer bli slätare efter andra behandlingen. Statistika rynkor försvinner inte helt men det blir bättre efter upprepade botox behandlingar;)

• Facebook Svar

Medlem

Skulle vara väldigt försiktig på henne. Hon verkar väldigt tung enl bild. Lova henne ingen slät panna hon behöver kunna använda sina ögonbryn ☺️

• Facebook Svar

Medlem

Jag hade lagt de nedersta punkterna i linje med el precis ovanför nedersta rynkan. Hade börjat med 2 E/punkt och ev touch up 2 v senare med samma dos vid behov. Dock viktigt att betona att hon kan bli tyngre över ögonlocken då hon redan har tendens.

• Facebook Svar

Medlem
    januari 3, 2021 vid 03:48

Tänk alltid på skillnaden mellan statiska/ dynamiska veck och informera kunden innan botoxbehandling vad som är förväntat!

• Facebook Fråga

Medlem
      januari 3, 2021 vid 03:49

Absolut. Jag har informerat att det kunden önskar är inte jag kan trolla bort bara sådär. Hon är informerad att det kan bli bättre men inte som hon önskar sig. 😊

• Facebook Svar

Medlem

Kan man använda filler? Med tanke på att rynkorna är riktig djupa. Kombination av filler och botox?

• Facebook Svar

Medlem

Jag är ingen fan av att använda fillers på pann området 😊men jag funderar också på det.

Visar 1 - 6 av 6 svar

Logga in för att svara.

Originalpost
0 av 0 inlägg Juni 2018
Nu