Diskutera och fråga allt inom estetiska injektioner och minimalinvasiva ingrepp.

VälkommenForumsEstetiska Behandlingar & InjektionerKurs för foxy eyes med PDO trådar? Erfarenheter?

• Facebook Fråga

Medlem
    januari 6, 2021 vid 01:43

Heje! Kanske fel forum? Men känner att jag vill utöka utbudet i min verksamhet. Så min fråga till er, vart ska jag gå kursen? Kostnad? Är det en tacksam behandling av kund?

• Facebook Svar

Medlem
    januari 6, 2021 vid 01:46

Jag utför det på kliniken och kunderna älskar verkligen resultatet. Har tänkt gå fortsatt kurs hos Nina på rawsh så jag kan göra lite mer typ ansiktslyft, hals mm. Bor utanför Stockholm så blir en bit at åka..

• Facebook Svar

Medlem
      januari 6, 2021 vid 01:48

Hej! Vad roligt att du (och viktigast!) kunderna uppskattar det! Ni är varmt välkomna att skriva upp er på kurserna. Kommer nya datum fortlöpande! Skriver en rad alldeles strax! /RAWSH

• Facebook Svar

Medlem
    januari 6, 2021 vid 01:49

Tänker precis som du, dock har jag inte börjat med det alls. Är det lätt att komma igång? Har endast lite erfarenhet av injektioner eftersom jag just börjat med allt.

• Facebook Svar

Medlem
      januari 6, 2021 vid 01:54

Vi tänker lika 😀 Jag är inte heller väldigt erfaren men känner själv att det var smidigt att gå kursen (gick nybörjarkurs), köpa trådar och hade på förhand 2 kunder som ville föregå med gott exempel 😉 Därefter har det gått jättebra. Rekommenderar Ninas kurser!

• Facebook Svar

Medlem
    januari 6, 2021 vid 01:54

Så många som frågat och äntligen nytt datum ute!

Vår FOXY EYES kurs med PDO TRÅDAR är ute igen:

Göteborg den 12e NOVEMBER (3 platser kvar)

Stockholm den 15e NOVEMBER (få platser kvar)

Pris: 7500kr ex moms

Krav: leg sjuksköterska, läkare eller tandläkare med erfarenhet av PDO TRÅDAR

Varmt välkomna!

• Facebook Svar

Medlem
      januari 6, 2021 vid 01:55

Kommande kursdatum:

6e December, Kombinationskurs Bas och Avancerad kurs i PDO trådar, kl 09-18

16900kr ex moms

• Facebook Svar

Medlem
      januari 6, 2021 vid 01:56

Foxy eyes med PDO trådar i Stockholm är nu FULL bokad kl 09-13.

Vi sätter upp fler tider på em! Först till KVARN!

• Facebook Svar

Medlem
        januari 6, 2021 vid 02:03

Hej Nina! Kommer du ut med nya kursdatum i december?

• Facebook Svar

Medlem
          januari 6, 2021 vid 02:04

Hej! Ja, dock har vi inte släppt de än. Lägger ut det här så snart allt är klart men har preliminära datum, skickar dig PM om de säkrade datumen. /Nina

• Facebook Svar

Medlem
    januari 6, 2021 vid 02:00

Erfarenhet med avseende på kund: Kunden tycker att det är en väldigt behaglig behandling då denne av mig får full bedövning. Resultatet är snyggt, håller gott över tid och kan göras relativt smärtfritt och snabbt! Många gånger under 30-40min. Och kunden kan återgå till jobbet med detsamma. Har gått avancerad kurs hos Nina och köpte på mig trådar från MINT vilket var betydligt bättre än de jag använde tidigare! FÖr mig, kunden och resultatet.

• Facebook Svar

Medlem
      januari 6, 2021 vid 02:01

Vad använde du innan för trådar?

• Facebook Svar

Medlem
        januari 6, 2021 vid 02:02

LFL lead fine lift… Helt ok till en början. Men stor skillnad i jämförelse med MINT, så valet blev enkelt! 🙂

• Facebook Svar

Medlem
          januari 6, 2021 vid 02:07

Tack! Använder LFL idag nämligen. Ska helt klart testa MINT! Gracias

Visar 1 - 5 av 5 svar

Logga in för att svara.

Originalpost
0 av 0 inlägg Juni 2018
Nu